اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی حتما یه سری به سایت خرید فالوور اینستاگرام بزن

سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش کامنت گذاری در اینستاگرام، منشن کردن و لایک کردن

پیشنهاد ویژه پی سی مگ

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه با مجوز رسمی می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

Rate this post

 

در این مقاله از پی سی مگ  ما سعی کردیم که آموزش کامنت منشن کردن و سایر مواردی که شاید شما در کار کردن با اونها دچار مشکل هستید رو براتون به زبان ساده بیان کنیم کافیه مواردی که ما بهتون آموزش میدیم ور دنبال کنید تا مشکلتون حل بشه پس با ما همراه باشید با تشکریکی از روش‌هایی که امروزه باعث تبادل بیشتر کاربران با یکدیگر شده است، کامنت گذاری و لایک کردن پست های اینستاگرام است. این روش باعث شده است افراد بتوانند از طریق عکس یا ویدیویی که ارسال می کنند باهم تعامل داشته و ارتباط بگیرند.

لایک کردن در واقع به معنای پسندیدن و دوست داشتن است زمانی که شما پستی را لایک می کنید یعنی آن پست مورد پسند شما بوده است.

کامنت گذاری نیز شیوه ای است که می توانید درباره محتوای پستی نظر داده آن را نقد کرده یا تعریف و تحسین کنید و یا از طریق منشن کردن دوستان تان در زیر پستی، محتوای پست را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

حال ما قصد داریم چگونگی کامنت گذاری، منشن کردن، لایک کردن و.. در این مقاله به شما آموزش دهیم تا ارتباط بهتری با دنبال کننده های خود داشته باشید.

 

ایکون لایک در اینستاگرام

چگونه پستی را لایک کنیم؟

لایک کردن پست ها به آسانی صورت می گیرد با دو روش می توان پستی را لایک کرد. در قسمت پایینی هر پست سه آیکون وجود دارد که وقتی آیکون قلبی پایین پست را لمس کنیم،پست مورد نظر لایک می شود و یا با دوبار لمس کردن پستی می توان آن را لایک کرد.

چگونه لایک خود را از پستی برداریم ؟

گاها به صورت اشتباهی پستی را لایک می کنیم و قصد آنلایک کردن پست را داریم، با دوبار کلیک روی همان پست لایک ما برداشته می شود و همچنین با لمس آیکون قلبی پایین هر پست می توان لایک خود را برداشت.

نحوه لایک کردن در اینستاگرام بر روی دگمه قلب کلیک می کنیم
نحوه لایک کامنت در اینستاگرام
عکس25 کامنت در اینستاگرام

چگونه برای پستی کامنت بگذاریم؟

آموزش کامنت کردن رو با لمس آیکون ابر مانند زیر پست مورد نظر وارد قسمت کامنت دهی می شویم و سپس می توان نظر خود را نوشت و سپس آن را ارسال کنیم.

چگونه کسی را زیر پستی منشن کنیم؟

منشن کردن کسی زیر پست های اینستاگرام به این صورت است که ابتدا با لمس آیکون کامنت در زیر پست وارد قسمت کامنت دهی می شویم سپس با تایپ @ و تایپ کردن آیدی فرد مورد نظر او را زیر پست منشن می کنیم. با این روش برای اون اعلانی مبنی بر اینکه شما او را زیر پستی منشن کرده اید ارسال می شود و می تواند آن پست را مشاهده کند.

چگونه کامنتی را در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

از آموزش کامنت می توان به ریپلای کردن اشاره کرد ریپلای یک کامنت یا پاسخ دادن به کامنت در اینستاگرام به این صورت است وارد قسمت نظر دهی شوید کامنت مورد نظری که میخواهید به آن پاسخ دهید را پیدا کنید در زیر هر کامنت سه مورد نوشته شده است  like  و Reply  و زمانی که کامنت ارسال شده است، شما با لمس Reply  که به رنگ خاکستری نوشته شده است می توانید به کامنت مورد نظر خود پاسخ دهید.

چگونه کامنتی را در اینستاگرام لایک کنیم؟

علاوه بر اینکه می توان پست ها را در اینستاگرام لایک کرد شما می توانید کامنت های زیر پست های اینستاگرامی را نیز لایک کنید برای این کار ابتدا باید وارد قسمت نظر دهی پست مورد نظر شوید، سمت راست هر کامنت یک آیکون قلب مانند قرار دارد می توانید با لمس آن، کامنت مورد نظر خود را لایک کنید که با این کار پیامی برای ارسال کننده کامنت مبنی بر اینکه شما کامنت او را پسندیده اید ارسال می شود.

از آموزش کامنت می توانید انلایک کردن رو این نحو اجرا کنید اگر خواستید کامنت را آنلایک کنید با لمس دوباره همان آیکون قلب مانند سمت راست کامنت ، لایک شما برداشته می شود و رنگ قلب از قرمز به خاکستری تغییر می کند.

جواب دادن به کامنت های دیگر کسانی که کامنت گذاشته اند

آیا امکان استفاده از ایموجی در کامنت های اینستاگرام وجود دارد؟

بله شما می توانید در کامنت هایتان ایموجی نیز استفاده کنید که البته در بعضی از گوشی های اندروید ممکن است برخی از ایموجی ها نمایش داده نشوند.

چگونه کامنت های اینستاگرام خود را ببندیم؟

به دو روش می توان کامنت های پست اینستاگرام خود را بست تا دیگر کسی نتواند برای شما کامنت بگذارد.

اولین راه بعد از انتشار پست در صفحه اینستاگرام است. برای این کار زمانی که پست شما ارسال شد سه نقطه به صورت عمودی در بالای پست قابل مشاهده است با لمس آن سه نقطه و انتخاب گزینه turn off commenting می توانید به راحتی کامنت های پست خود را ببندید، البته توجه داشته باشید اگر کسی برای شما کامنت گذاشته باشد کامنت او دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و فقط با فعال سازی مجدد می توان کامنت های او را مشاهده کرد.

روش دوم قبل از انتشار پست می باشد وقتی پست خود را آماده کردید قبل ازینکه share  کنید در پایین صفحه گزینه advanced settings  را انتخاب کرده و در صفحه بعدی گزینه turn off commenting قابل مشاهده می باشد که برای فعال سازی لازم است با لمس این گزینه و کشیدن به سمت راست کامنت های خود را غیر فعال کنید و با کلیک کردن روی گزینه share  پست خود را انتشار دهید متوجه می شوید که کامنت های شما بسته شده و امکان نظر دهی وجود ندارد.

چگونه کامنت های خود را در اینستاگرام محدود کنیم؟

یکی از آپدیت های جدید اینستاگرام است که از این طریق می توان کامنت های پست خود را کنترل کرد، البته این روش بیشتر برای پیج هایی با فالور بالا کاربرد دارد تا بتوانند محدودیت هایی اعمال کنند تا عده ای خاص بتوانند برایشان کامنت بگذارند و این قابلیت در پیج های پرایویت (خصوصی) قابل دسترس نمی باشد. در ادامه توضیح می دهیم که چگونه کامنت های پست خود را محدود کنید.

به قسمت setting  اینستاگرام خود بروید و سپس از منو  privacy  گزینه comments  را انتخاب کنید و در صفحه نمایش داده شده گزینه allow comments from  را انتخاب کنید، چهار گزینه برای شما قابل نمایش است که می توانید با انتخاب یکی از آن ها کامنت های خود را محدود کنید.

گزینه اول everyone  همه افراد می توانند برای شما کامنت بگذارند که تنظیمات پیش فرض نیز بر روی این گزینه تنظیم شده است.

گزینه دوم people you follow and followers  کسانی که شما آن ها را فالو کرده اید و آن ها نیز شما را فالو کرده اند می توانند برای پست شما نظر دهند.

گزینه سوم people you fallow  کسانی که شما فالو کرده اید می توانند برای تان کامنت بگذارند.

گزینه چهارم your fallowers  فقط کسانی که شما را فالو کرده اند می توانند برایتان کامنت بگذارند.

با انتخاب یکی از موارد بالا به دلخواه می توانید به این صورت کامنت های پست خود را محدود کنید.

چگونگی حذف کامنت اینستاگرام

اگر تصمیم داشتید کامنتی را از زیر پست اینستاگرام خود حذف کنید بعد از انتخاب آیکون ابر مانند پایین پست و ورود به صفحه کامنت گذاری روی کامنت مورد نظر نگه داشته تا آبی شود سپس در بالا برایتان آیکون سطل آشغال نمایش داده می شود که با لمس آن کامنت مورد نظر پاک می شود.

چگونه کامنت کسی را بلاک کنیم؟

برای این روش ابتدا لازم است که اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید . سپس همانند محدود کردن کامنت به بخش privacy  رفته و گزینه comment  را انتخاب کنید و بعد گزینه block comment from  مشاهده می شود که با انتخاب این گزینه و وارد کردن آیدی فرد مورد نظر قابلیت کامنت گذاشتن برای او بلاک می شود و اگر کامنتی برای شما بگذارد فقط برای خودش قابل مشاهده است.

چگونه کامنتی را در اینستاگرام پین کنیم؟

برای اینکه کامنتی را در اینستاگرام پین کنیم روی کامنت مورد نظر نگه داشته تا سه گزینه report  و  Delete و  Reply  قابل مشاهده باشد در کنار این گزینه ها آیکون پین کردن نیز نمایش داده می شود.که با کلیک کردن روی آن می توان کامنت انتخابی را پین کرد.

 

 

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید لایک واقعی میگردی اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی حتما یه سری به سایت خرید فالوور اینستاگرام بزن

روی لینک زیر کلیک کن

خرید لایک اینستاگرام ایرانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

39 − 37 =

دکمه بازگشت به بالا