اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی حتما یه سری به سایت خرید فالوور اینستاگرام بزن

سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرامشبکه های اجتماعی

ترفند استفاده از هشتگ برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام

پیشنهاد ویژه پی سی مگ

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه با مجوز رسمی می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

Rate this post

ترفند استفاده از هشتگ برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام یکی از راه های جذاب رسیدن به فالوور ارگانیک در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد با ما هماره باشید تا با ترفند ورود به اکسپلورر اینستاگرام با هشتگ آشنا بشین.

شبکه های مجازی برای کسانی که ایده های خلاقانه و هدف های پول ساز دارند؛ راهی مستقیم به سمت موفقیت محسوب می شود. اینستاگرام امروزه بیش از هر مکان دیگری می تواند مفید و اثر گذار باشد.

اگر راه و رسم استفاده از آن و روش های مناسب برای افزایش فالوورها را آموزش بینید؛ این مسیر بیشتر از همیشه برای تان آسان خواهد شد. ورود به اکسپلور از جمله مهم ترین فاکتورهایی است که به سرعت به تعداد بازدید کنندگان یک پیج می افزاید.

تفاوتی ندارد که حیطه کاری پیج شما چیست آیا به بلاگری می پردازید یا به ایجاد فروشگاه آنلاین فکر می کنید در هر صورت، تعداد دنبال کننده ها یک شریان حیاتی برای ادامه دادن به شمار می آید.

در ادامه به توضیح روند ورود به اکسپلور اینستاگرام و چگونگی اثر گذاری آن بر پیشرفت یک صفحه و همچنین نقش هشتگ گذاری در این زمینه را بررسی می کنیم؛ همراه ما باشید.

اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور در اینستاگرام چیست؟

با یک مثال ساده بهتر می توان متوجه کارایی دقیق این صفحه مخصوص شد. اغلب کتاب فروشی ها یک قسمت جداگانه برای معرفی پر فروش ترین های ماه دارند. حالا تصور کنید شما به طور مداوم چند سال است که از آن جا خرید می کنید.

صاحب فروشگاه برای اینکه آشنایی طولانی مدتی با شما دارد چند پیشنهاد ویژه نیز عرضه می کند. او بر اساس خریدهای قبلی ای که انجام داده اید؛ سلیقه تان را بلد است. در نتیجه چند مورد که فکر می کند به احتمال زیاد پسندید؛ توصیه می کند.

نحوه کار اکسپلور اینستاگرام تا حدودی به همین ماجرا شباهت دارد. به طور کلی الگوریتم اینستاگرام با در نظر گرفتن محتوای پیج هایی که در حال حاضر فالو می کنید و پست هایی که همیشه به آن ها توجه دارید؛ صفحه ای از علاقه مندی های شما تدارک می بیند.

علاوه بر این، مواردی که فالووینگ های پیج تان هم آن ها را دوست داشته اند را هم اضافه می کند. همچنین در نهایت با تعدادی پست از صفحه هایی که تعامل و بازدید کنندگان بالا دارند و فعالیت زیادی انجام می دهند؛ فضایی طبقه بندی شده و پر از مواردی که ممکن است بپسندید شکل خواهد گرفت.

هشتگ اینستاگرام

یکی از کاربردی ترین راه کارها برای ورود به اکسپلور اینستاگرام استفاده از هشتگ می باشد

مزیت های ورود به اکسپلور اینستاگرام

  • نخستین و شاید حتی مهم ترین امتیازی که بدست می آید، بیشتر دیده شدن است. این موضوع صرفا به افزایش فالوور مرتبط نیست. گاهی امکان دارد افراد پیج را فالو نکنند اما اگر در اکسپلور آن را ببینند؛ به احتمال خیلی زیاد پست مورد نظر را لایک کرده و کامنت می گذارند.

به دنبال این مسئله، کماکان تعداد بیشتری آن را در دایرکت ها برای دوستان خود می فرستند و به مرور بارها و بارها، پست دیده خواهد شد.

  • از دیگر نتایج زمان بر اما حتمی باید به افزایش دنبال کننده ها اشاره کرد. اگر روزانه حداقل هزار نفر مطلبی که به اشتراک گذاشته اید ببینند و تنها صد نفر از آن ها فالوور شما بشوند؛ رشد خیره کننده ای را شاهد خواهید بود.
  • تبلیغ بدون هزینه! چه کسی از تبلیغی که نیاز به هیچ هزینه خاصی نداشته باشد بدش می آید؟ اگر آنلاین شاپ دارید یا در صفحه خود چیزی آموزش می دهید؛ حتما به دیده شدن نیاز دارید.

اینکه به پیج های پر بازدید وجه بپردازید تا شما را معرفی کنند راه خیلی خوب و موثری است اما تا ابد نمی توان آن را ادامه داد. در نتیجه اگر درست و اصولی رفتار کنید؛ ورود به اکسپلور اینستاگرام را پاداش می گیرید.

پیج های عمومی برای بالا بردن میزان فروش یا به طور کلی درآمد خود نیاز دارند تا افراد بیشتری را جذب کنند. یکی از راه های بسیار کاربردی در این زمینه، هشتگ گذاری مناسب است.

  • در قدم اول لازم که مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. محتوای شما در حیطه ای است؟ آیا مانتو یا شال و روسری می فروشید یا مثلا لوازم التحریر شاید هم تابلوهای نقاشی، انتظار دارید عمدتا چه رنج سنی یا جنسیتی را بیشتر جذب کنید؟

اگر خانم ها مخاطب اصلی هستند پس به این دقت کنید که در حال حاضر نیاز آن ها چیست؟ به چه مواردی علاقه واضح تری نشان می دهند؟ با پاسخ دادن به این قبیل سوالات، هم بهتر از قبل می دانید که باید چه چیزهایی را برای فروش انتخاب کنید و هم طبیعتا رشد فوق العاده ای را مشاهده خواهید کرد.

  • سپس در مرحله بعدی با توجه هدف کاری که انتخاب کرده اید مثلا آموزش آشپزی یا عکاسی باید هشتگ های مرتبط را در پست و استوری به اشتراک بگذارید. ذکر لوکیشن و تمام موضوعات اصلی مربوط به محتوای پیج می توانند هر کدام یک # و البته پلی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باشد.
  • در تعداد هشتگ ها زیاده روی نکنید. حدود 5 تا عدد مناسبی به نظر می رسد. در کنار برند شخصی و ویژه خود، سعی داشته باشید تا همواره چند عبارت را مرتب در تمام پست ها تکرار نکنید. تنوع و انتخاب باید با توجه به جزئیات هر محتوا باشد تا روی یک دور همیشگی نیفتید.

کسی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کند طبیعتا نباید در همه کپشن ها و توضیحات تنها به نوشتن برند یا معرفی شرکت اکتفا کند. اگر به طور مثال سبک های مختلف را هم بیفزاید؛ کاربران با سرچ های مختلف بازهم به صفحه او برمی خورند.

  • براساس مناسب ها و روزهای به خصوص سال هشتگ انتخاب کنید. در روز پزشک یا مهندس محتوای خاصی را انتشار دهید. به نوعی آن را با کار خود پیوند داده و تبلیغی مفید بسازید.
  • استوری گذاشتن را به هیچ وجه از قلم نیندازید. گاهی اوقات شاید شرایط به گونه ای نباشد که بتوانید هر روز پست جدیدی بارگذاری کنید اما با کمک استوری این کمبود جبران خواهد شد. البته تعادل را رعایت کنید و حتما از # بهره ببرید.
  • به نسبت موضوعات روز جامعه فعالیت کنید. این جمله را به هیچ وجه با موج سواری اشتباه نگیرید. بلکه هوشمندی و خلاقیت شما می تواند با دقت نظر ترکیب شود و محتوای مناسب و درخوری را ایجاد کند.
  • برگزاری یک کمپین به همراه همکاران یا پیج هایی که به گونه ای با کار شما مرتبط هستند؛ با کمک هشتگ و تگ کردن، راه مناسبی برای بیشتر دیده شدن و معرفی صفحه به مخاطبان جدید به شمار می آید. هرچه که بازدیدها بالا برود، به اکسپلور اینستاگرام رفتن آسان تر خواهد شد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید لایک واقعی میگردی اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی حتما یه سری به سایت خرید فالوور اینستاگرام بزن

روی لینک زیر کلیک کن

خرید لایک اینستاگرام ایرانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

95 − = 89

دکمه بازگشت به بالا